2011..

..åkte jag till Österrike med Nudel, Sandra och Ögonbrynet.
Trots att jag mådde illa och ville kräkas hälften av tiden, att mina nya snordyra snowboardkängor var för små och att det var jävligt snålt med snö så var det bästa resan och jag längtar tillbaka väldigt ofta.

..fikade vi mycket trots att våra plånböcker ekade.

..fick jag mitt hår sönderblekt och såg ut som en liten fjortis.

..tog jag och Ramona hål i öronen men jag fick ta ut det efter cirkus en vecka för att min läkehud är det sämsta som finns.


..var jag med på Malins "secondhandmodevisning" och fick ha på mig världens finaste brudklänning. Den var typ 10 storlekar för liten men jag höll villigt andan och spräckte revbenen. Vill man vara fin får man lida pin!

..lekte jag med dinosaurierna på bildlektionerna. Höll även på med ett Super Mario-projekt:



men mest lekte jag med Dinosaurius Rex!

..fyllde jag 19 och firade det med mina bästa på altanen.

...hade jag det fint och gosigt och soligt ett litet tag.

..gick jag på bal med Fredrik och hade en sjukt bra kväll.


..gav jag Lina en födelsidagshelg i Göteborg.

..hade vi knytis med klassen. Bästa fikan jag fikat.

..var jag pollenallergisk och nös på alla bilder.

..firade jag en riktigt bra midsommar med ze gang.

..satt jag och Joanna på våran gräsfläck.

..var vi på Emmabodafestivalen och hade det gött.

..färgade jag håret rött.

..hyrde jag och Gabbi islandhästar en hel dag och red runt i skogen i ösregn men det var så sjukt kul och värt endå!

..åkte jag till London med världens bästa Ramona.

..åt jag fett med mina nötter.

..åkte jag, Gabbi och Flisan till Göteborg för att festa till det. Jag tappade bort min plånbok och fick psykbryt eftersom jag ALLTID tappar bort min plånbok. Lovar. Har tappat den 4 gånger på bussen, en gång i en snöhög på juneporten men några snälla människor ringde mig så jag fick möta upp dom och få tillbaka min kära fina renplånbok. Senare samma natt så glömde jag den på bussen hem. Tappade den även en gång på stranden och åkte svarttaxi tillbaka där man kunde suga kuk för 700 i minuten, MED kondom, om man ville. När jag hittat plånboken på stranden avslutade jag kvällen med att glömma plånboken i svarttaxin. Har sjukt nog fått tillbaka den varje gång, men denna gången försvann den för alltid. Snyfft.

(iallafall så hade vi världens bästa helg efter att mitt pass fick fraktas med en Swebus från Jönkan till Götet)

..hamnade vi åtta pers i en bil och lyssnade på Kent medan vi körde runt i Göteborg.

..tog jag studenten med. Det kanske man inte borde glömma. Men ja, det gjortde jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0